søndag 22. august 2010

To maur på hånda er bedre enn en på sjokoladen.

(Sitat Ane (ikke søster)) Sjelden har jeg hørt sannere ord.. men hvis det skulle lure seg en maur opp på sjokoladebiten, er det jo bare å børste den vekk. Sjokolade blir ikke kastet på grunn av en eller to små maur her hos meg, nei  :)

Jeg forstår på facebook-statuser at danmark/norge snart er ferdige med ferie; for meg er det faktisk herlig, for så slipper jeg for å sitte og være misunnelig. Hurra for at dere begynner på jobb igjen!

Her jobbes det, det vil si: jeg venter mye for tida. Har mange ting som jeg gjerne skulle vært ferdig med, men som ligger hos en annen person, eller en annen instans, og så veeenter jeg bare. Venting er kjedelig. Og umotiverende. Da er det godt å få plass på et kurs i London 13-17 september! Det er nemlig veldig motiverende! Gleder meg til kurs, og ikke minst til å treffe Ane (søster), og shoppe, og spise god mat (er det forresten etiopisk restaurant i London, Ane?) og nyte sivilisasjonen en liten stund. Hurra!

Ellers har slutten av denne uka vært preget av den tragiske drukningsulykka på sørlandet. Mine tanker går til de pårørende, og til dere som var gode venner med guttene. Forferdelig triste greier.

6 kommentarer:

  1. Jeg vil og til London med dere!

    SvarSlett
  2. Det er etiopisk restaurant i London, jeg har ikke vært der enda. Men sjefen min snakker om den ganske så ofte (han har nemlig vært der en gang) :D

    SvarSlett
  3. Bare å komme, det, Vesla.. ;)
    Ane: vi skal dit!

    SvarSlett
  4. ja når er det da? helg?:)

    SvarSlett
  5. Jeg kommer 11. og drar 19..

    SvarSlett